• Natlie Imbruglia

    Doesn`t she look very cool?

  • Thousands of Years

    Earth has lived thousands of years...

  • Fruits

    Fruits are vital for health and their nutrients...

  • The Lonely Road

    The Lonely Road reminds Me with You...

  • Twister

    Here are some twisting graphics for you...

Thursday, September 17, 2009

Perutusan Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh!

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua kaum Muslimin dan Muslimat serta rakyat Malaysia amnya. Setinggi-tinggi ucapan terima kasih saya tujukan khas kepada semua visitor yang sudi bersila di blog ini. Pada mereka-mereka yang sudi memberikan komen, teguran, nasihat serta cadangan kepada penambahbaikan blog ini, saya amat-amat menghargainya.


Saya juga ingin memohon kemaafan jika ada terdapat kata-kata,tulisan atau bahasa saya yang mungkin menyinggung perasaan.


p/s:

1.Sila baca dan komen perutusan ini bermula pada malam hari raya.
2.Sempena Hari Raya Aidil Fitri yang mulia ini, marilah kita saling bermaaf-maafan, kunjung-mengunjung bagi mengeratkan lagi ikatan persaudaraan. Buang yang keruh ambil yang jernih dan lupakanlah sebarang persengketaan.

8 comments:

  1. huh? bace mse malam raye.
    mintak maap. sy da terbace.
    baru perasan note awak.

    ReplyDelete
  2. Maafkan ak ... ak dah baca sebelum malam raya.

    ReplyDelete
  3. dah baca apa boleh buat. nanti saya baca balik malam raya..

    ReplyDelete
  4. oh .. nasib baik saya baca p/s dahulu

    ReplyDelete
  5. SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN..

    ReplyDelete
  6. to CONNIE:

    ~Tak apa. Di maafkan sebab dah raya.

    to Touyakaruma:

    ~Jawapan sama seperti di atas.

    to lb9505

    ~x apa. Dibenarkan untuk dibaca lebih dari sekali.

    to alifbro:

    ~ Penglihatan sangat tajam. Baca p/s dulu..haha. Content kena baca mlm raya.

    to Syimah85:

    ~Selamat hari raya. maaf zahir & batin

    to Luvlydiyana:

    ~jawapan sama seperti di atas. Selamat hari raya. Maaf zahir batin.

    to wawa:

    ~Silakan baca. expired date lambat lagi. raya sebulan

    ReplyDelete