• Natlie Imbruglia

    Doesn`t she look very cool?

  • Thousands of Years

    Earth has lived thousands of years...

  • Fruits

    Fruits are vital for health and their nutrients...

  • The Lonely Road

    The Lonely Road reminds Me with You...

  • Twister

    Here are some twisting graphics for you...

Sunday, January 10, 2010

Adakah kita seorang blogger yang prihatin?



Kempen Blogger We Care.

Gua terpanggil untuk menulis sebuah entri khas tentang kempen Blogger We Care selepas membaca tentang perkara itu di blog Kak Jie.

Untuk makluman semua, kempen ini di jalankan atas keprihatinan sdr Hydir yang meminta sekalian blogger tidak kiralah apa bangsa kita, supaya kita semua turut prihatin dan bantu-membantu rakan blogger yang sedang dalam kesulitan.

Mungkin ada di antara kita yang selalu atau pernah singgah ke blog sdr Megat. Walaupun gua hanya mengenali beliau melalui blog dan hasil tulisannya, tetapi ianya sudah cukup untuk gua bayangkan peribadi sdr Megat. Gua juga banyak belajar cara menulis dan cara menggunakan keyword di situ. Secara ghaib.

Tanpa membuat ulasan yang panjang, anda boleh menyelami rintangan dan pengalaman sdr Megat yang sedang tabah menghadapi ujian yang di beri. Amat sukar untuk di luahkan di sini. Gua berdoa agar beliau cepat sembuh dan tabah menghadapi ujian yang di beri. Sama-sama kita doakan kesejahteraan beliau. Anda boleh menyelami isi hatinya di entri Tangisan aku, isteri dan anak-anak.

Marilah kita bersama-sama berganding bahu membantu rakan blogger kita dengan meletakkan Ribbon Blogger We Care di blog sebagai tanda keprihatinan kita tanpa sebarang sentimen. Di harapkan, dengan cara ini, kita sama-sama dapat membantu meringankan beban beliau. Anda juga boleh berkempen di blog masing-masing untuk di hebahkan kepada rakan-rakan yang lain.

Setiap blog yang meletakkan ribbon tersebut akan menyumbah RM1 kepada sdr Megat melalui penajaan dari kbsoccer.

Anda juga boleh menyalurkan bantuan terus ke:

No Akaun CIMB – 0123 0015 4575 21
No Akaun Maybank – 1010 7541 8124
Nama Penuh – Faisal Amirul Othman

UNITE AS ONE

12 comments:

  1. Bro.. gua akan letak ribbon merah ni secepat mungkin.

    One more.. gua ada wat satu posting.. and dalam posting tu ade credit untuk bro Nes atas tutorial pasal icon atas layout. :)

    here the link dude

    http://fyzals-territory.blogspot.com/2010/01/new-feels-good-rss-feed-icons.html

    ReplyDelete
  2. tgh tunggu cek nuffnang ni... insyaallah adalah rezeki en.megat kalau sampai dlm minggu ni

    ReplyDelete
  3. sama-sama kita membantu mana yang termampu..

    ReplyDelete
  4. bro..gua nye template ada kat blog ni:

    http://www.bietemplates.com

    template yg gua pakai sekarang actually datang dalam 4 kaler. ni 4 links die..

    1. http://www.bietemplates.com/2009/07/studiopress-red.html

    2. http://www.bietemplates.com/2009/07/studiopress-orange.html

    3. http://www.bietemplates.com/2009/07/studiopress-green.html

    4. http://www.bietemplates.com/2009/07/studipress-blue.html

    again bro.. thanks for tutorial.

    ReplyDelete
  5. gua dah letak red ribbon.. moga2 dapat menyumbang sedikit

    ReplyDelete
  6. salam...
    mari kita sama-sama membantu insan yang dalam kesukaran....moga ada hikmahnya

    ReplyDelete
  7. bagus syeikh...

    ini satu kerja amal kpd semua...

    ReplyDelete
  8. Salam tuan. Macam mana copy url logo Blogger We Care?

    ReplyDelete
  9. @Mybabah

    Salam. Huhu. Right click pada mouse, klik Save image as. Lepas tu upload pada sidebar.

    ReplyDelete
  10. insyaAllah esok akan diUP entry cite ni... errmmm

    ReplyDelete