• Natlie Imbruglia

    Doesn`t she look very cool?

  • Thousands of Years

    Earth has lived thousands of years...

  • Fruits

    Fruits are vital for health and their nutrients...

  • The Lonely Road

    The Lonely Road reminds Me with You...

  • Twister

    Here are some twisting graphics for you...

Tuesday, January 26, 2010

Seminggu yang hangat

Setelah puas gua menghabiskan masa selama beberapa hari mendendangkan lagu Ku menaruh harapan, nyanian Zaiton Sameon sebelum nak masuk tidur, akhirnya hari ini, gua mendapat satu pekhabaran yang sedikit menggembirakan hati dan perasaan bila line intenet kembali stabil seperti sediakala. Tak pasti pulak kalau kejap lagi, masalah yang sama berulang.

Nak masuk seminggu juga gua terputus hubungan dengan blog ini kerana terlalu sibuk dengan kerja yang makin di buat, makin bertambah, di sulami dengan ketidakstabilan talian internet yang sekejap laju sikit, sekejap perlahan. Tapi bila disconnect, tak nak pulak sekejap. Makan 3 hari juga.

Gua dah cuba macam-macam kaedah dan cara nak lajukan speed internet yang di ajar di internet. Cukup membanggakan. Hasilnya, line terus disconnect selama 3 hari. Nasib baik, petang semalam dapat juga online walaupun sekejap waktu.

Bila dapat log in hari ini, muka gua ada senyum. Gua check e mail dan check pula comment. Bercinta pula gua nak reply e mail dan comment yang ada. Tak mengapa, gua jawab mana yang termampu yer.

8 comments:

  1. patut la tak feedback.line internet prob.
    guna streamyx ke apa ni?

    ReplyDelete
  2. hoho.. welcome back. heran juge blog ni sonyao yo. ngeh3

    ReplyDelete
  3. mamak poringgeyy.....wifi sana, nescafe ais wonney....

    ReplyDelete
  4. sunyi kan hidup tanpa internet??Akak dah merasa ari tu selama 4 hari, cam ayak kematian ibu ..sasau dibuatnya... tengok tv tak sebesta tv moniter skrin lagi ... inilah dinamakan ketagih internet!

    Selamat kembali ke dunia tanpa sempadan.....

    ReplyDelete
  5. Oooo......patut la....sampai berjanggut aku tgu ko balas komen......sampai dah naik sawang blog ko ni dgn komen2 yg menunggu di jwb....

    ReplyDelete
  6. haha.
    gelak aku baca ayat ko ni.
    "Cukup membanggakan. Hasilnya, line terus disconnect selama 3 hari. ".

    sabar la bro.:)

    ReplyDelete