• Natlie Imbruglia

    Doesn`t she look very cool?

  • Thousands of Years

    Earth has lived thousands of years...

  • Fruits

    Fruits are vital for health and their nutrients...

  • The Lonely Road

    The Lonely Road reminds Me with You...

  • Twister

    Here are some twisting graphics for you...

Thursday, October 22, 2009

Dah potong ke belum? Potong now! P1 W1max




Menarik bukan? Patutkah saya dan anda semua terpengaruh dengan iklan seperti yang terpapar di atas. Di kawasan bandar yang gagah-gagah mungkinlah.

Gua ada tengok iklan kat TV3 yang amat menghiburkan sehingga menyebabkan gua tak boleh blah dengan iklan tersebut dan gua yakin yang iklan tersebut berbaur sedikit lucah. Di hiburkan dengan paluan kompang oleh kanak-kanak yang meminta pengguna broadband 'potong, potong, potong' dan beralih kepada P1 W1Max.

Hebat sangatkah P1 W1Max ini sehingga begitu gah dan teruja sekali menghebahkan kepada dunia, nak suruh orang lain terminate line broadband yang mereka gunakan sekarang kepada P1 W1Max.


Di atas ini gua lampirkan peta lokasi kedudukan gua semasa berdiri yang gua snap dari stesen angkasa lepas. Cuba lihat kedudukan gua yang gua bulatkan dengan warna merah dengan jarak coverage P1W1Max yang berikon P itu. Hebat bukan iklan 'potong' P1 W1Max.

p/s: Gua tetap steady dengan line Telekom hatta gua terpaksa kembali ke zaman dail up. Kalau coverage P1 W1max dah sampai ke tempat gua nanti, gua akan pertimbangkan semula. Itu pun kalau gua tak ada dengar semula ayat "Makin ramai yang guna  Celcom P1 W1Max broadband, makin slow la speednya. Cuba online tengah malam & awal pagi. Time tu tak ramai yang online." Selamat tinggal Celkom brodben ku. Semoga kita bertemu jodoh lagi. Tata.

12 comments:

  1. aku pakai wireless,
    free spanjang zaman.
    xyah potong2..
    haha.

    ReplyDelete
  2. To Adjla:

    ~ Lu boleh la. Wireless kat kolej lu free. Kat tempat gua mana nak cekau wirelss free.

    ReplyDelete
  3. Aku ngn member2 satu umah mula2 igt iklan pe la ni bab potong memotong ni...khusyuk giler tgok...skali time ending iklan ni, baru la fhm...gelak sakan 1 umah!haha

    p/s: nk tnya nuffnang ads tu dia mcm google adsense ke?hrp leh post ttg nuffnang ads...

    ReplyDelete
  4. To Future Protaz;

    ~Gua dah ngeri nak tengok iklan tu lagi. Gua tak boleh blah. Senak perut gua gelak mengekek-ngekek. Iklan yang bijak.

    p/s dijawab: Tak sama dengan google ads. Nanti ada masa gua post tentang Nuffnang. Berbaloi-baloi. Sebab tu gua hanya support ads Nuffnang.

    ReplyDelete
  5. To Touyakaruma:

    ~ Masalahnya, gua selalunya tak berada dalam keadaan statik. Gua bergerak dari satu lokasi ke satu lokasi yang lain.

    p/s: Gua sekarang masih menggunakan streamyx. Gua sayang sama streamyx walaupun kabel telepon kena curi.

    ReplyDelete
  6. aku xpnh lg tgok iklan ni.
    tp aku tau,
    msti iklan ni sgt siot.
    hahahaa.

    ReplyDelete
  7. huuhuhu.... heran gak aku kenapa iklan yg berbau- bau lucah cam tu mesti ramai yg tertarik mmg de bomb...hahahahaha..
    apa-pa pn tu la trick nk tarik prhatian pengguna... per pun kuasa di tangan pengguna... huhuhu.. kempen jgn tak kempen...

    ReplyDelete
  8. To IM NOT mr PERFECT:

    ~Biasalah, business punya pasal. Semua boleh langgar.

    ~Gua berkempen untuk menjatuhkan broadband provider kat Malaysia. Ngehngeh.

    ReplyDelete
  9. To Ivy Metaga:

    ~ Iklan yang menarik.

    To Adjla:

    ~ Rugi lu tak tgk.

    ReplyDelete
  10. Mana ada lucah..... dia suh potong jewr, tk ckp pn potong apa kn? Hehehehe... Sayangi otak kita,jgn arr cemari nyer ye..... :)

    ReplyDelete