• Natlie Imbruglia

    Doesn`t she look very cool?

  • Thousands of Years

    Earth has lived thousands of years...

  • Fruits

    Fruits are vital for health and their nutrients...

  • The Lonely Road

    The Lonely Road reminds Me with You...

  • Twister

    Here are some twisting graphics for you...

Tuesday, October 27, 2009

Oh! Peperiksaan...



Perutusan Exam dari gua untuk lu.....

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Di kesempatan ini, gua ingin mengucapkan selamat berjaya pada student-student yang akan menghadapi exam. Gua tau macam mana syahdunya saat-saat getir menghadapi exam. Jawab periksa dengan mata yang rabak sebab tak tido adalah lumrah kehidupan seorang student.

Apapun gaya atau rupa lu orang semasa menjawab exam itu nanti, gua doakan lu orang semua supaya sukses jawab exam. Bukan lu bantai tido atas paper tu. Jangan bayangkan awal-awal yang lu kena repeat paper. Jauh sekali repeat semester.

Bayangkanlah wajah ibu bapa yang sentiasa mendoakan kejayaan dan kesejahteraan lu orang. Apa barang handphone mahal-mahal, time nak exam lu tak reti nak telefon mintak restu dan doa dari ibu bapa lu orang.

Berjuanglah hingga ke titisan peluh yang terakhir.

Wassalam.

17 comments:

  1. ade x sape2 yg suke exam? agkt tangan..

    ReplyDelete
  2. gud luck~
    yg pting.. say NO to repeat.. huhu

    ReplyDelete
  3. Klu dah 7up to buat cara 7up jewr ahh....... :P

    ReplyDelete
  4. jgn lupa gunakan pensel 2b stabilo utk peperiksaan yg lancar

    ReplyDelete
  5. yup,doa parents lg2 mak,adalah senjaata exam yg pling mntp. gud luck evryone. ak bru start sem. hihi.

    ReplyDelete
  6. minggu dpn aku exam..x bc apa pun g ni..heh2..

    ReplyDelete
  7. teharu la bce entri lu...
    nk nangis ni..
    (smbil mngelap air mate)

    ReplyDelete
  8. tq...doakan sy berjaya exam kali ni...

    p/s : nk tnya cmna nk wat link yg "kembali ke pangkal jalan", "ini gua" dan "kiriman pos laju" kt blog mcm lu wat kt blog lu ni ek?

    ReplyDelete
  9. To Cik N:

    ~ Gi komen ayat gua pulak. Haha. Terima kasih.

    To Cik Anon:

    ~ Sama-sama. Peace!

    To zaiMi:

    ~ Lu sorang jer yang angkat tangan ni. Apa cerita..Haha

    ReplyDelete
  10. To SaE-DaH:

    ~ Ye betul. Say Noooo...

    To Dak Wan:

    ~ 7up sedap di minum dengan ais. Nampak pulah buih-buihnya naik..Haha

    To imHepPie:

    ~ Di iktiraf oleh lembaga peperiksaan Malaysia. Stabilo 2B. Pensel kesukaan rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  11. To BELLA:

    ~ Laa.. Dah start sem baru. Awal betul lu exam.

    To beautiful_rose:

    ~ Selamat berxam juga.

    To tal8497:

    ~ Ada masa lagi tu. Minggu depan sempat lagi nak baca. Haha.

    To Adjla:

    ~ Echeche.. Rock pun nangis ker. Haha.
    ~Gua turut terharu. (sambil menghembuskan hingus)

    ReplyDelete
  12. To Future Protaz:

    Cuba check kat sini.

    http://maribinablog.blogspot.com/2009/06/membina-header-drop-down-menu.html

    kalau tak faham, e mail gua. nanti gua follow up.

    ReplyDelete
  13. haha tringt kt sorg member yg bantai tdo atas paper..last2 result kantoi..

    ReplyDelete
  14. To al-Wann:

    ~ Mesti terlebih study malam tu. Tengok soalan, kepala jadi blank.

    ReplyDelete